20 April 2012

Something to read

 ph. by me

A few pics of magazines and the book that I stated to read. Magazines except Fashion Magazine I bought on... train station in the center of Warsaw. There is stand with expired magazines about fashion, cooking, cars, plants, photography and so on. I bought them for the ridiculous price, teenvogue usa for 4 zł (something about $1.30, the regular price in poland is about 15 zł or $5) Kmag for also 4 zł, and Harper's Bazaar for 10 zł ($3, regular is 40zł so $13.30). I'm so happy now! :D

The book, "klasyczna setka" by Nina Garcia I got from my sister for my b-day last year. Fantastic book, one of my favourite.

Parę fotek magazynów i kasiążki, które teraz zaczęłam czytać. Magazyny (poza Fashion Magazine) kupiłam na dworcu kolejowym w centrum Warszawy. Jest tam stoisko z przeterminowanymi magazynami o modzie, gotowaniu, samochodach, grach, roślinach, fotografii itd. Kupiłam je w śmiesznej cenie, listopadowy teenvogue za 4 zł , Kmag też za 4 zł i Harper's Bazaar z lutego za 10 zł (w empiku jest za 40 zł). Strasznie się cieszę! :D opłacało się spóźnić na pociąg, zajęłam się zwiedzaniem pobliskich stoisk i trafiłam na to.

Na dwóch ostatnich zdjęciach jest książka Niny Garci "Klasyczna setka", dostałam ją od siostry rok temu na urodziny. Teraz może już nie czytam, ale przeglądam. Fantastyczna książka, jedna z moich ulubionych.

FOLLOW ME ON FACEBOOK & BLOGLOVIN'

12 comments:

  1. lol! ja nie wiedziałem, że w takich cenach na dworcu da się kupić gazety przy tych stoiskach. będąc w pobliżu - zajrzę tam. dzięki za cynk!

    zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podobnie (chociaż chyba więcej stoisk) na Dworcu Zachodnim w tunelu. :-)

      Delete
  2. W Katowicach też jest takie stoisko!:)

    ReplyDelete
  3. Super, sama z chęcią bym poczytała, ale jak na razie pozostaje mi tylko repetytorium maturalne ;)

    ReplyDelete
  4. Tak z ciekawości - jakie/czyje książki lubisz czytać spoza tematyki modowej? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lubię książki Jacqueline Wilson, Tove Johansson, mam do nich sentyment,ale muminki dalej czytam :D poza tym lubię poszczególne tragedie greckie. Czasem trafiam na jakieś przypadkowe, cięższe książki, ale ogólnie wolę raczej książki bez fabuły, poradniki, przewodniki, a nawet słowniki :D

      Delete
  5. Jaciu, chcę do Warszawy ;-) nie ma to jak dobra lektura :-)

    http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. to na tanich stoiskach mozna vogue dostać?! codziennie takie mijam..gosh!

    ReplyDelete
  7. Co jak co, ale takie kolorowe pismaki to ja lubię poprzeglądać.:)

    ReplyDelete
  8. Za 4 złote? A zbierasz zamówienia też aby kupić innym? - żartuję oczywiście..:)) Mam nadzieję, ze uda Ci się jakiś zestaw wykonać. U mnie też masa roboty na pn i pt! Grr. Aż strach się bać!

    ReplyDelete
  9. ja też chce takie stoisko u siebie w mieście! :D grzechem byłoby zmarnować taką okazję... Teen Vogue za 4zł... wow!

    ReplyDelete
  10. If some one wishes expert view regarding blogging and site-building then i suggest him/her to pay
    a quick visit this website, Keep up the good work.
    Feel free to surf my web site - how to treat tmj jaw pain

    ReplyDelete