02 June 2012

blue-minded

 ph. by WZ
wearing: sweater and shorts_2hand + diy, shirt (under the sweater)_2hand, shoes_no name, bag_dkny(2hand)


Here some pics that we took this morning in my room. It turns out that sweater + shorts is really good combination despite the fact sweaters are more wintry and shorts are more summer. I think that's because I cut away the turtleneck from the sweater. I also wore the bag that (I think) nobody remeber (including me :)), I found her this morning under my bed (what did it doing there?).


Oto kilka fotek z mojego pokoju które zrobiliśmy dziś rano. Okazuje się, że połączenie sweter+szorty wcale nie jest takie złe, pomijając fakt, że swetry są bardziej zimowe, a szorty letnie. Myślę, że ten efekt udało się uzyskać między innymi tym, że obcięłam golf swetra. Założyłam też torbę, której (jak myślę) nikt już nie pamięta (łącznie ze mną :)), znalazłam ją dziś rano pod łóżkiem (skąd ona się tam wzięła?).


we are young


FOLLOW ME ON FACEBOOK & BLOGLOVIN'




24 comments:

  1. Jakie Ty masz idealne nogi <3 Chyba się zakochałam!

    ReplyDelete
  2. Świetny sweterek i torba! Genialny zestaw :)

    ReplyDelete
  3. jejj cudowne zdjęcia!
    i również jestem zachwycona nogami, ajj <3

    ReplyDelete
  4. bardzo fajnie, błękit jest ostatnio dość zapomnianym kolorem, a szkoda :D

    ReplyDelete
  5. Ale musisz mieć ładnie w pokoju. Białe mebelki! <3
    Świetny sweter, stylizacja i dobre zdjęcia :3

    ReplyDelete
  6. Lovely hair do :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. nie w moim stylu, ale świetnie;)

    ReplyDelete
  8. Super dobrana stylizacja, która świetnie komponuje się z wnętrzem :)

    Pozdrawiamy :)

    ReplyDelete
  9. Te drzwi za tobą to twoja szafa? Ja też taką chcę♥
    Świetny zestaw;)

    ReplyDelete
  10. świetnie wyglądasz :)

    może obserwujemy??
    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. nogi <3 spodenki, sweter, koszula <3

    ReplyDelete
  12. nice shorts and cute bracelet!

    Thank you for your comment.

    www.antoniaivana.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. super fotki! fajne pomieszczenie. zestaw świetny i te frywolne koczki!

    ReplyDelete
  14. ŚLICZNA JESTEŚ!
    jaki masz aparat? zdjęcia wychodzą świetnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! :)
      Bardzo się cieszę, że podobają Ci się zdjęcia, robimy je canonem, ale najwięcej zawdzięczam fotografowi :)

      Delete
  15. I love this swetar blouse combination, you look so sweet and cute!

    ReplyDelete
  16. Kocham białe meble!
    Bardzo fajnie wyglądasz, masz ciekawą urodę :)

    ReplyDelete
  17. Baaardzo podoba mi się Twój blog. Masz świetny styl. :*

    ReplyDelete
  18. Kiedy pojawi się nowa notka? : D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieję, że jutro. w następnym mam tygodniu dużo do roboty i nie wiem czy się wyrobię ;)

      Delete
  19. świetny klimat zdjęć! super wyglądasz!

    ReplyDelete
  20. Cudowności! uwielbiam Twojego bloga:))

    ReplyDelete