26 June 2012

WFS: moda blogerów


ph. by WZ
wearing: white shirt_from my mum, striped dress_h&m, white socks_h&m, shoes_tesco

So here some pics from WARSAW FASHION STREET from last Sunday. 

Zdjęcia z WARSAW FASHION WEEK 2012.  Swoją drogą fajna impreza, na dwa dni Trakt Królewski został zamknięty dla ruchu samochodowego, rozstawiono wielkie namioty, pokazy, kiermasze, spotkania - wszystko w temacie mody. Wzięłam udział dla hecy i tak wyszło że się dostałam. Przeżycie nie z tej ziemi! 
Mieliśmy duuużo szczęścia, bo pogoda była wspaniała i ogólnie cała impreza raczej udana. Jedynie mały zgrzyt i niesmak pozostawiło mi niedotrzymanie słowa o wymienieniu nazwy bloga każdego z uczestników w trakcie prezentacji. (a jednak, Wróblewska ma złą prasę).
Ogólnie konkurs wygrała Sylwia (dziewczyna idąca za mną). Gratuluję! ;)


Był ktoś z Was na WFS? Jakie są wasze wrażenia?

12 comments:

  1. Wow, gorgeous! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne taka impreza! Zazdroszczę ci zaprezentowanie się na wybiegu;)
    F.

    ReplyDelete
  3. Najbardziej podobają mi się barwne dodatki z Twojej stylizacji. Z tych wszystkich zaprezentowanych zestawów wpadł mi w oko ten z legginsami z kolekcji Versace x H&M - lubię kolorowe stroje.
    Żałuję, że nie pojawiłam się w końcu na tej imprezie, bo widzę, że była całkiem udana. Za rok na pewno sobie nie odpuszczę :D Gratuluję udziału w pokazie ;)

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie jest nowa stylizacja z sukienką VERSACE + KONKURS, a nawet trzy ;) Będzie mi miło jak zajrzysz :)

    ReplyDelete
  4. Jej, też bym chciała wystąpić kiedyś na takim pokazie. :)
    + znam jedną dziewczynę z którą szłaś, znam ją z niej bloga - tak dla jasności ;p

    ReplyDelete
  5. Jej, cudownie wyglądałaś! Nie stresowałaś się w ogóle, że się potkniesz lub coś w tym stylu? I jak dostałaś się na taką imprezę?

    ReplyDelete
  6. Dziękuję! :)
    Raczej się nie stresowałam, dopiero jak wyszłam zaczęły mi się trochę trząść ręce. Ogólnie impreza była dostępna dla każdego, ja brałam udział w konkursie, więc mogłam wejść za kulisy.

    ReplyDelete
  7. Ale fajnie wyglądałaś :)
    piękne kocie okulary, skąd?

    ReplyDelete
  8. wyglądałaś świetnie! myślę że samo uczestnictwo było już wielką wygraną- Gratuluję! :)

    ReplyDelete
  9. ja bylam! :) I wlasnie szukam ludzi z Fashion Street :) Zajmowałam sie akredytacjami, takze Tobie pewnie tez wydawałam ;p Jesteś chyba u mnie na blogu na zdjęciach. Zapraszam, łączmy siły, następnym razem może się poznamy :)

    ReplyDelete
  10. Dziwne, że dopiero teraz trafiłam na Twoje zdjęcia z WFS.
    Z pewnością prezentowałaś jeden z lepszych looków. Obserwuję!

    ReplyDelete