23 September 2012

LOVE&SALE

 Sobotnie targi Love&sale mogę chyba dodać do mojej osobistej listy najfajniejszych wrześniowych wydarzeń. Świetna atmosfera i mnóstwo fajnych rzeczy do oglądania - od drobnej biżuterii, po ciepłe bluzy, a nawet znalazło się trochę wystroju wnętrz. Jednym słowem: świetne rozpoczęcie jesieni mam za sobą.
 Cheap Monday jeans!
Nie wyobrażam sobie siebie w takich ciastkowych wisiorkach i kolczykach, ale przeglądać je uwielbiam | ankoo
 magda barcik i jej cudeńka
zdaje się, że jedna z torebek Rozwadowska bags będzie moim najbliższym zakupem.
chcę niedźwiedzia | Zwei Frauen
 Piękności od agata bielen jewellery
 kochamkochamkochm | US

→⇒FACEBOOK, TWITTER, BLOGLOVIN' ⇐←↵

15 comments:

  1. Szaliko-tuba cudowna, tak samo jak bransoletki US! Chyba już wiem jakie będą moje jesienne zakupy :)

    ReplyDelete
  2. Świetne miejsce i świetne rzeczy! Z chęcią wybrałabym się na takie targi;)
    F.

    ReplyDelete
  3. Kurcze, w takiej chuście chciałabym wyglądać jak chłopak :D

    ReplyDelete
  4. pięknie! :)

    cudowne marynarki idealne do jesiennych stylizacji naprawde warto zajrzeć!

    ReplyDelete
  5. wpadłam na Twojego bloga szukając zdjęć z tej imprezy :) świetne zakupy! kurcze, że też przegapiłam jakoś stoisko wyglądasz jak chłopak :((( muszę też sobie kupić szaliko-tubę! :D urzekły mnie niesamowicie bransoletki od US, już mam pomysł na swoją muszę teraz go zrealizować! Moje typy z LOVE&SALE to zdecydowanie US, Słodkośći od ankoo też są mega, ale nie w moim stylu, chociaż kupiłam od nich zawieszkę dla siostrzenicy, obok ankoo stało stoisko bijooux, to było to! kupiłam u nich bransoletke dla siebie i siostry, dobrze, że dziewczy miały wizytówki, bo chyba przez 15 minut nie mogłam zdecydować się którą bransoletke wybrać, a że trafiłam do nich prawie na końcu, miałam już ograniczony budżet i nie mogłam wziąć więcej ale na pewno napadne je na fejsbuku! Podobały mi się ciuchy Risku, lubie luźniejszy styl, może dlatego :) do nich też będę wracać, mojemu chłopakowi natomiast podpasowało arriba wear :) kurcze fajna sprawa takie targi, czekam na jakieś następne, słyszałyście coś może?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli chcesz kupić szalik od wyglądasz jak chłopak poszukaj fanpage na fb, bo z tego co wiem można tam zamówić :)
      a co do targów, to 5-6.10 będą szwedzkie targi! <3 więcej http://tnij.org/r9cx

      Delete
  6. dziękuję za zakupy i wzmiankę o moich kubkach ;-)

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Mam takie kanapki, delicje, serki i jajka sadzone (kolczyki ;p), ale są dosyć ciężkie(oprócz serków ;p), szalik cudo! Nigdy mnie jakoś nie ciągnęło do szalikowo - czapkowo - rękawiczkowych zakupów, więc takich rzeczy mam bardzo mało, ale chyba coś zaczyna mi się odblokowywać ;p
    Pozdrowionka!

    ReplyDelete
  8. ja również dziękuję za wspomnienie o 'wyglądasz jak chłopak', bardzo mi miło! :)

    ReplyDelete
  9. ja już się nie mogę doczekać podobnej imprezy tylko w katowicach <3

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia!:) a zakup genialny!:)

    ReplyDelete
  11. that looks like such a cool place to shop!! and you look beautiful. thanks for sharing!!!

    ReplyDelete
  12. Tyle wspaniałych rzeczy, fajnych marek, aż oczy mi się zaświeciły.

    ReplyDelete