08 January 2013

Another year is over

Oto moje małe podsumowanie ubiegłego roku, najważniejsze wydarzenia, różne zdjęcia, niektóre już widzieliście, niektóre są prywatne, ale miło mi się je wspomina. Ten rok był dla mnie dość ważny, pełen niespodzianek, miłych i przykrych wydarzeń oraz paru ważnych lekcji.

This is my little summary of 2012. You've already seen some of the photos, some are private but I like them. 2012 was important to me, full of surprises, nice and unpleasant events and a few sagnificant lessons.


January

 Febuary

 March

 April

 May

 June

July
 Kilka szybkich zdjęć z wakacji ↓ A few pics from my holiday
 Plaża w Niemczech / A beach in Germany
 Tropical Islands
Widok na morze Bałtyckie (Polska) / A view of the Baltic sea (Poland)

 August

September
 Wreszcie się zapisałam na zajęcia z rysunku! (wiem, chusteczka pięknie się komponuje:) ^ Finally, I started my drawing classes

October

 November
 Warszawa we mgle ^ Foggy Warsaw
 Nasz tymczasowy współlokator ^ Our temporary inmate
 W Koperniku z Gabi ^ In Kopernik Science Centre with my friend Gabi

December

Kolejny rok za nami. Dziękuję za ten, za każdy komentarz, za każde dobre i złe słowo. Wszystkiego dobrego!

So, another year is over. I'm really thankful for all your comments, opinions, good and bad words. Have a nice 2013, guys!

17 comments:

  1. cieszę się, że z nami tu jesteś! Strasznie lubię do Ciebie zaglądać, a ten post przypomniał mi o wszystkim za co uwielbiam Twojego bloga ;)

    ReplyDelete
  2. piekne zdjęcia, najbardziej podoba mi się zdjęcie naszego morza :)

    ReplyDelete
  3. Mmm... to musiał być wspaniały rok dla ciebie :) A gdzie chodzisz na lekcje rysunku?

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia:)Aż zachciało mi się truskawek;)

    ReplyDelete
  5. No muszę przyznać, że miałaś ciekawy rok:) Oby ten też był taki! Piękne zdjęcia!
    F.

    ReplyDelete
  6. świetne podsumowanie ;) widzę, że miałaś ciekawy rok ;d
    2013 będzie jeszcze lepszy!

    ReplyDelete
  7. Bardzo podoba nam się Twoje podsumowanie, a i zdjęia są piękne!
    Zapraszamy do oglądania ręcznie szytych, stylowych torebek młodej, świetnie zapowiadającej się projektantki mody, zwyciężczyni konkursu na Najlepszego Projektanta Mody Dolnego Śląska 2012: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy!

    ReplyDelete
  8. A ja mam pytanie, napiszesz nam coś o tym cudnym, małym współlokatorze? : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. W listopadzie wleciał nam w okno, więc opiekowaliśmy się nim przez parę godzin. Niby tylko parę godzin, ale siostra dała mu imię (Franek :) i zamieszkał na szeflerze w moim pokoju. Był to mysikrólik, jakiś mega chroniony najmniejszy ptak w Polsce. fajny był ;)

      Delete
  9. Nice photos, you're really pretty :)
    But why your New Year's resolution is to lose weight? You're already so skinny! :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much! Well, I just feel better without those 2 kg. :)

      Delete
  10. ale mi narobiłaś ochoty na truskawki ;)

    ReplyDelete
  11. Jeejku ! Wspaniałe zdjęcia ;)Ładny rysunek .
    http://32litery-swiatksiazki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    ReplyDelete