29 March 2013

Siempre es necesario salir para poder regresar

ph. by WZ
wearing: 2hand dress, mum's cardigan, no name tee, vintage coat and bag, atmosphere shoes, h&m hat

Co do zdjęć - muszę przyznać, że robienie ich było koszmarem. Niby ciepło, ale jednak zimno, wiatr, elektryzujące się włosy, podwijająca się spódnica i sweter. Nie wiem co to za pora roku, ale na pewno nie wiosna!
 
As for photos - I have to admit that taking them was a nightmare. Once warm, once cold, the wind, electrified hair, tucking skirt and cardigan. I don't know what the season is that but definitely not spring!

24 comments:

  1. piąteczka, mnie też w kwietniu czeka ten okropny egzamin gimnazjalny :c co do zestawu to bardzo mi się podoba <3
    co powiesz na wzajemną obserwację? :)
    trzymaj się cieplutko :*

    ReplyDelete
  2. genialny outfit! me gusta :D

    xx Sonia

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się strasznie! :)
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie!

    ReplyDelete
  4. uwielbiam kratę, w każdej postaci!
    egzaminami nie ma co się przejmować, będzie dobrze :)

    wesołych! :)

    ReplyDelete
  5. genialne zestawienie, zazdroszczę. no i jak szybko rosną Ci włosy!

    ReplyDelete
  6. Powodzenia, dasz radę Piękna.

    ReplyDelete
  7. W tytule posta nie powinno być przecinka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, właśnie zastanawiałam się czy lepiej z nim czy bez

      Delete
    2. Internetowi Iberystyczni Naziści Gramatyczni zawsze do usług ;)
      - D.

      Delete
  8. Swietnie się prezentujesz :) Twój styl zawswze kojarzył mi się z melonikiem i motywem kratki :)

    ReplyDelete
  9. Kolejny cudowny strój .... Uwielbiam Twoje zdjęcia [na każdym wyglądasz jak 'rasowa' modelka:)], do tego jeszcze "ten" klimat . Co do egzaminów to życzę powodzenia (czekają mnie za rok :( ) .

    ReplyDelete
  10. Pięknie! Połączenie tej sukienki z bluzką wyszło świetnie:) Uwielbiam twój melonik♥
    F.

    ReplyDelete
  11. sweterek + sukienka - mistrzostwo ♥

    ReplyDelete
  12. świetnie wyglądasz, bardzo lubię Twojego bloga;)

    zapraszam do siebie i do obserwowania:)

    www.czarno-to-widze.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Czekałam z zapartym tchem na nowego posta odkąd jakieś właśnie ok. 3 tygodni temu trafiłam na Twojego bloga i mnie kompletnei zauroczyłaś :) i jeszcze do tego hiszpański... Trzymam kciuki za egzamin, na pewno dobrze go napiszesz. Nie przejmuj się tylko za mocno ;) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. swietny zestaw i fajny blog ;p

    ReplyDelete
  15. Ale uroczo!! :) Przepiękna jesteś

    ReplyDelete
  16. Jakim obiektywem zwykle robisz zdjęcia na bloga?
    Kiedy nowy post?
    Czemu ostatnio są tak rzadko? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. zdjęcia stylizacji zazwyczaj canon ef 70-200mm 1:2.8l is, a sama robię ef-s 17-85mm 1:4-5.6 is
      Nowy post myślę, że dopiero jakoś za tydzień:( we wtorek zaczynają się egzaminy i po prostu nie mam czasu, muszę się uczyć, przepraszam ;(

      Delete
    2. aa kurcze, mała korekta do pierwszego obiektywu: EF 70-200mm 1:2.8 L IS II USM

      Delete
  17. Amazing style
    http://myfashionblogisfun.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  18. so casual and classy! your blog is really inspiring!

    ReplyDelete