02 March 2013

simple things are what we need

ph. by WZ
wearing: Gap jacket, COS dress, S.Oliver oxfords

Słońce. Jak miło, że się wreszcie pojawiło. Ostatnio rozmawiałam z tatą na temat starych aparatów i w trakcie rozmowy wyszło, że tata ma jeszcze starego minoxa z lat 70-otych. Okazało się nawet, że działa w nim jeszcze bateria, więc wiadomo, że pierwsze co zrobiłam to wypstrykałam połowę kliszy. Postaram się wywołać te zdjęcia, ciekawa jestem, czy coś z nich wyszło.
Co do ubrań, mam na sobie sukienkę z COS'u kupioną w second handzie. Dalej mi ciężko uwierzyć w moje szczęście;)

Sun's finally apeared. Poland was very cloudy for the last couple of months. I've been talking about old cameras with my dad recently and it turned out he has a compact minox of 70s.
We also found out that its battery still works so I've taken a few photos which I'll try to develope. I hope they're good anyway.
As for clothes, today I wore this black COS dress which I bought in second hand last vacation. I'm really happy of it ;)

14 comments:

  1. Pięknie wyglądasz, ten delikatny wianuszek idealnie pasuje do surowej, prostej sukienki <3

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz rewelacyjnie :) WSZYSTKO MI SIĘ PODOBA :)

    obserwuję.

    ReplyDelete
  3. cudowne zdjęcia z klimatem :)

    ReplyDelete
  4. Ach, jakie Ty masz zawsze ładne zdjęcia!
    Masz wyczucie do tych outfitów, prosty, niewymuszony, na pewno wygodny, ale też efektowny.
    A sukienki bardzo zazdroszczę, piękna.

    ReplyDelete
  5. Oj, szkoda, że takich "tajemnic" nie skrywa przede mną mój tata.. chętnie wypstrykałabym takim aparatem kliszę. :) Ja nie mam szczęścia w second handach.. ale Tobie gratuluję takiego 'łupu'. :D :) Świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  6. Właśnie dziś trafiłam na Twojego bloga--> No i szok, jesteś tak młoda, a masz nietypowy styl, bardzo ciekawy i moim zdaniem jesteś lepsza niż ,,czołowe fashionistki" polskiego świata mody - no i odwaga. Gratuluję i obserwuję. Pozdrawiam i życzę samych sukcesów, inspiracji i uśmiechu. OLA

    ReplyDelete
  7. You look so pure and lovely!:)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia! Jesteś niesamowita, zawsze jak tu wchodzę to zachwycam się prostotą, a jednocześnie pomysłowością;)
    F.

    ReplyDelete
  9. Fajny harlem shake ;) Co to za zdolne gimnazjum?

    ReplyDelete
  10. Prosto, ale jak świetnie sie prezentuje. :) Dodaję i z ciekawością oglądam dalej :)

    ReplyDelete