31 August 2013

Discovering Paris #1

 Po powrocie z Paryża wiem jedno - na pewno chcę tam wrócić. Miejmy nadzieję, że nauczę się w liceum trochę tego francuskiego;)
After my trip to Paris I know one thing - I definitely want to return there someday. Anyway, I hope I will learn some French in my new school!
 Stragany nad Sekwaną z niesamowitymi skarbami  - stare ksiażki i Vouge'i, pocztówki, magnesy, pierścionki vintage z lat 70 i wieeele więcej.
Stalls by Seine with amazing treasures - old books & Vouges, postcards, magnets, vintage rings from the 70's and sooo many more.
 Niesamowicie długa kolejka na Wieżę Eiffela. / An incredibly long queue to Eiffel tower.
Linia metra (6) z najpiękniejszym widokiem na Paryż. / Metro line (6) with the prettiest view of Paris.

8 comments:

  1. ja za Paryzem nie przepadam ale za to zrobilas tam fajne zdjecia :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja akurat w Paryżu jeszcze nie byłam ale marzę o nim cały czas :)

    ReplyDelete
  3. ja jeszcze nigdy tam nie byłam, ale z moją miłością do podroży pewnie kiedyś się tam wybiorę :>

    ReplyDelete
  4. Paryż jest niesamowity, też kiedyś byłam i baaardzo chcę wrócić. Ma w sobie coś nadzwyczajnego :)

    ReplyDelete
  5. Paris is definitely one of the prettiest cities in the world! so glad you loved it :)
    -
    Ester @ Drawing Dreaming

    ReplyDelete
  6. Świetne fotki i post Kochana:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Thank you on these topics ..I have researched a lot on the internet, but when leafing this location is excellent and provides a very useful topics I will continue to visit this site in the coming days to see more of all that is new in thanks for the owners

    ReplyDelete
  8. Thank you on these topics ..I have researched a lot on the internet, but when leafing this location is excellent and provides a very useful topics I will continue to visit this site in the coming days to see more of all that is new in thanks for the owners

    ReplyDelete