12 November 2013

Warsaw sightseeing, 1984

ph. by WZ
wearing: all vintage

This post is just a huge experiment. A few days ago I got an idea to do a "Back in time" serie of stylized pictures that remind old times - in this case Warsaw sightseeing in 1984. It'll turn out in which direction it goes, until then it's better not to jinx!

Cały ten post jest jednym wielkim eksperymentem.  Kilka dni temu wpadłam na pomysł zrobienia serii zdjęć "Back in time" stylizowanych na stare - w tym wypadku Zwiedzanie Warszawy w 1984. Zobaczymy w jakim kierunku to pójdzie, póki co lepiej nie zapeszać!


15 comments:

  1. Świetne zdjęcia - na prawdę oddają klimat Warszawy z dawnych lat... :)

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł na sesję. Podoba mi się:)

    ReplyDelete
  3. Jak zwykle bardzo fajne zdjęcia. Obserwuję już jakiś czas, przejrzałam już kilka razy całe archiwum, ale komentuję pierwszy raz. Jestem pod wrażeniem, serio. Uwielbiam Twojego bloga, naprawdę uważam, że odróżniasz się od innych, a nie tworzysz część tej szarej masy. Poza tym dla mnie masz genialną urodę i styl, chociaż wiadomo, że to nie jest najważniejsze. Strasznie bym chciała spotkać kiedyś taką osobę, właśnie taką pozytywnie inną (można być negatywnie innym? wszystko co inne jest fajne:)). Jak pokazałam Chinchillę koleżance, to tylko biadoliła, że hipster, że żal, że w ogóle śmieszne, i takie pierdolety, a jak dla mnie jest właśnie zupełnie inaczej. Taki vintage klimacik jest po prostu boski w twoim wykonaniu. Vintage, nie wintydż ;) Wszystkie stare książki, ciekawe miejsca, no po prostu mnie urzekły. No i jak już mówiłam, kocham Twoją urodę, serio!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło, nawet nie wiesz ile mi sprawiłaś radości!:)

      Delete
  4. Wyszło świetnie! Sweter idealnie pasuje do tej daty i miejsc. Ogólnie bardzo fajne zdjęcia ci wyszły.

    ReplyDelete
  5. pomysł na sesję jest genialny. bardzo dobrze udało się uchwycić klimat. czekam z niecierpliwością na więcej zdjęć z tej serii!

    ReplyDelete
  6. Podobają mi się te zdjęcia! Rzeczywiście mają klimat starych zdjęć, nie z naszej epoki ;) Ostatnie zdjęcie świetne!
    F.

    ReplyDelete
  7. Wow! Świetne zdjęcia, stylizacja wyszła idealnie. Projekt wydaje się bardzo niebanalny. Mam nadzieję, że będzie więcej takich zdjęć.

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia! Obserwuję Twój blog od pewnego czasu i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem (przyznam też, że to Twój blog zmotywował mnie żeby wreszcie zacząć blogować ;) ). Na inne posty z serii czekam z niecierpliwością; sama jakiś czas temu wpadłam na pomysł pokazania przedwojennego piękna Bytomia i Katowic, teraz widzę, że podróże w czasie da się wykonać! Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  9. Great article .. Worth reading more than once Thanks

    ReplyDelete
  10. Tylko kawę powinnaś pić ze szklanki ;)

    ReplyDelete
  11. i came to your blog by google searching "I love chinchillas" .. i did not find any Chinchillas here :(

    ReplyDelete
  12. Jaki model Pentaxa posiadasz? Jaki obiektyw? Mogłabyś coś więcej napisać o tym aparacie i gdzie go można dostać? :)

    ReplyDelete
  13. Pentax me + standardowy obiektyw :) kupiłam go na allegro, podobnie jak obiektyw.

    ReplyDelete