23 June 2014

Every colour sky can be.

wearing: h&m jacket and dress, vagabond ankle shoes, second hand purse


If any one of you thought that I eventually decided to give up blogging, that I perished in mysterious circumstances or I was just too lazy to move my ass, was wrong! (at least in 33,3%).
Indeed, sometimes I didn't want to do anything productive but the main reason of not giving any kind of signs of life was a huge need of reorganize my affairs. So the main affair was the well-known self-doubt and that I realized the blog isn't going in the right direction and it's not fun for me anymore. 

I decided to change the blog's name. Seems to be nothing significant but for me it's a figurative "new beginning". The content remains the same but with big influence of so called lifestyle, so I'm going to post more photographs, food, people and cool stuff, and a little bit less outfits.  

Ok, the new beginning, and what besides? NEW HAIR. You know, new hair, new me. Actually there must be something in it.

PS. New profile on BLOGLOVIN'

/

Jeżeli ktokolwiek myślał, że na dobre wycofałam się z blogowania, zaginęłam w tajemniczych okolicznościach lub po prostu nie chce mi się ruszyć tyłka był w błędzie! (przynajmniej w 33,3%).     
Faktycznie, momentami nie chciało mi się robić absolutnie niczego, jednak głównym powodem nie dawania żadnych oznak życia była ogromna potrzeba uporządkowania wielu spraw. Zdałam sobie sprawę, że blog obrał zły kierunek, a zaglądanie tu przestało sprawiać mi frajdę. 

Postanowiłam zmienić nazwę bloga. Niby nic, ale dla mnie to taki symboliczny nowy początek. Treść pozostanie taka sama, ale zdaje się, że zjeżdżam trochę na tory "lifestyle", tak więc będzie więcej zdjęć, jedzenia, ludzi i fajnych rzeczy, trochę mniej tak zwanych stylizacji. 

Ok, nowy początek, co oprócz tego? NOWE WŁOSY. Wiecie, new hair, new me. Faktycznie, coś w tym jest.
PS. Nowy profil na BLOGLOVIN'


14 comments:

  1. Oooo :D A tak brakowało mi troszkę wpisów na Chinchilla love, co się z Tobą działo itd :) Mnie chyba też coś się przestawia w blogowaniu :P Matura mnie zmusiła do przerwy (chociaż więcej czasu spędzałam na wymówkach niż na nauce) wrzuciałm po maturach jeden post i coś mnie nie pasuje od tej pory :p Zauważyłam, że do posta wybieram coraz mniej zdjęć, moje zestawy wydają mi się takie hmm niewarte miejsca w sieci :p Muuuszę coś z tym zrobić, bo blogowanie to całkiem fajna sprawa ;)

    ReplyDelete
  2. Witaj cudowna istoto. Twoja tajemniczość jest wciągająca. Pomysł na nazwę oraz nowy wygląd bloga uważam za fenomenalny krok. Gdzie wędrujemy? A swoją drogą z przyjemnością poznam Twój life, a gdybyś napiła się kiedyś ze mną kawy, to będzie na pewno udany dzień. Powodzenia! I dużo słońca na niebie / Qu

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się ten nowy początek :)
    F.

    ReplyDelete
  4. Świetna zmiana. Zestaw z pazurem - tak trzymać

    ReplyDelete
  5. Love this look !!

    http://darkside-of-fashion.blogspot.fr
    Saskia! xo

    ReplyDelete
  6. Zmiany są dobre, ale szkoda, że będzie mniej Twoich stylizacji, bo są na prawdę dobre i bardzo inspirujące :) Ale fajnie, że będzie więcej zdjęć Twojego wykonania, no i samych postów.
    Co do outfitu, to czarny kolor jest moim ulubionym i zawsze i wszędzie wygrywa :p Bardzo podoba mi się skórzana kurteczka :)

    ReplyDelete
  7. Świetny blog, super stylizacja (trochę mroczna - w moim stylu :P) ale szkoda ze będzie ich co raz mniej :(
    PS. Popracuj trochę nad tłumaczeniem postów na angielski bo widzę trochę błędów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! co do tłumaczeń - jeśli coś widzisz, to pisz proszę konkretnie, bo ja nic już nie widzę;) wiem, że błędy się zdarzają, ale na swoją obronę mogę powiedzieć, że cały ten rok szkolny nie miałam angielskiego (tylko francuski) i wypadłam trochę z rytmu.

      Delete
    2. np. "was a huge need of reorganize my affairs" -> reorganising (albo reorganizing po amerykansku :P)
      "and that I realized the blog isn't going in the right direction and it's not fun for me anymore" -> realis(/z)ing and not being fun
      ogólnie tego typu błędy gramatyczne :)

      Delete
  8. Zdecydowanie lepiej Ci w krótszych włosach! Pięknie wyglądasz i ta stylizacja jest naprawdę niezła, zastanowię się czy by czegoś podobnego nie założyć w najbliższym czasie.Świetne buty.

    ReplyDelete
  9. Ah, już od dłuższego czasu strasznie mnie korci, żeby ściąć sobie tak włosy, ale za bardzo się boję. :( W tej chwili mam podobne jak ty kiedyś - proste, do końca łopatek. Nudzą mnie już.. Ślicznie Ci w nowych włosach, mooooże i ja się odważę... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zetnij! od razu jak zetniejsz, nie bedziesz mogla zrozumiec dlaczego sie wachalas, mialam tak samo :-))

      Delete