17 July 2014

something to do: summer bucket list

Mimo, że co roku robię tego typu listę, nigdy nie wpadłam na to, żeby się nią tutaj podzielić. Aż do czasu, gdy u Agaty pojawił się tak samo zatytułowany post jak ten - Summer Bucket List, czyli lista rzeczy do zrobienia w lecie. Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie tak więc oto moja lista:

I do such a list every year but I hadn't thought to put it here. Until Agata posted her list called the same like this one - Summer Bucket List or just the summer to-do list. Of course I couldn't pass by it indifferently so here's mine:

Arwin Caljouw picnic box, www.arwinsontwerp.nl


  • Wybrać się na piknik 
Ale taki z prawdziwego zdarzenia: kocyk, koszyk, radio, znajomi i dobra szamka.
  • Have a picnic
But the real one with a blanket, basket, radio, friends and good food.

  • Zrobić wreszcie idealne makaroniki
 W tym roku nie ma opcji, że mi nie wyjdą. Nie. Ma. Opcji.
  • Make perfect macarons
They must be perfect this time!

  • Chodzić na basen
OSiR kocha dzieci i młodzież, dlatego w każde wakacje można wchodzić na basen za okazaniem legitymacji szkolnej za darmo. Zostały mi już tylko 2 lata takich luksusów więc korzystam póki mogę!
  • Go swimming everyday
Each summer in Warsaw kids (up to 19 years old) can swim in public pools for free. I have only two years more of such luxuries so there's no time to lose!

  • Pozbyć się wszystkich niepotrzebnych rzeczy...
... a potem je sprzedać albo rozdać. 
  • Get rid of unuseful stuff...
...and then sell or give them away.

  • Odwiedzić zoo
Ostatni raz w warszawskim zoo byłam chyba jeszcze w podstawówce. Czas to zmienić.
  • Visit the zoo
The last time I have been to the  Varsavian zoo was 6 years ago. It's time to change it.

  • obejrzeć seriale 
W ogóle nie oglądam seriali. Trzeba nadrobić zaległości. Daria, Family Guy, Adventure Time, Gilmore Girls, coś jeszcze?
  • Watch some TV series
Actually, I don't watch series. I have to catch up. Daria, Family Guy, Adventure Time, Gilmore Girls, anything else?

  • wybrać się na Koło
Planuję to już chyba od pół roku. Zakupy na pchlim targu na Woli.
  • Visit a Flea Market
I'm going to do it since the last 6 months

Ps. A propos punktu 4., mam do oddania  25 kg magazynów modowych (Elle, Vogue, Fashion Magazine, K mag, Harper's Bazaar). Ktoś chętny?

5 comments:

  1. Co do seriali, polecam Once Upon A Time!

    ReplyDelete
  2. chętnie przygarne twoje magazyny! ♡

    ReplyDelete
  3. ja mieszkam w Warszawie i chętnie pójdę na piknik/spacer (basen odpada, bo nie umiem pływać).
    Blog super, czytam od dawna. Nie wiedziałam, że jesteś z Wawy tak samo jak ja ;)

    ReplyDelete