30 November 2014

kafkaesk



wearing: vintage hat and scarves, h&m tee, muji raincoat, river island shorts, vagabond shoes, zara umbrella, monki bag


"Kafkaesk - niemiecki przymiotnik [...] oddaje przejmujące zgrozą uczucie mrocznej niepewności, zagadkowego i niesprecyzowanego zagrożenia, poczucia znajdowania się pod kontrolą bliżej nieokreślonej siły lub władzy."
~ wikipedia


/


"Kafkaesque - german adjective [...] that captures the  dark feeling of uncertainty, mystery and vague threats; a sense of being under the control of an unspecified power or authority."
~ from Polish wikipedia, translated into English by me.

4 comments:

  1. Świetne zdjęcia.
    Bardzo mi się podoba taki look.
    SUPER!

    ReplyDelete
  2. uczucie mrocznej niepewności, chyba to znam^^
    świetny zestaw, nieoczywisty, świeży, fajnie zobaczyć coś innego :)

    ReplyDelete
  3. ja jedyne słowo jakie znam z niemieckiego, to rzeczownik - erlebnis (przeżycie)
    i też znam je tylko dlatego, że spodobało mi się jego brzmienie ;)

    Twój zestaw spodobał mi się prawie tak samo, jak ono - i czerń tu jest (którą lubię wielce!), i Twoja szczupłość (magnetyzują mnie szczupłe kobiety!) i ten akcent w postaci żółtej czapki... wisienka na torcie :)!

    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia i świetny pomysł na zestaw. Aż miło się patrzy!

    ReplyDelete