19 January 2015

Blue Monday

♪♫ (click for a good tune)

wearing: monki jacket, vintage tshirt and scarf, cubus pants, epa backpack (via shwrm.pl), brylove sunnies


Let's say this post is kind of a collaboration (Misia x Miró).
BTW, it's Blue Monday today - the most depressing day of the year. 
Have a sad day, folks!

/

Powiedzmy więc, że ten post jest swego rodzaju kolaboracją (Misia x Miró).
Przy okazji, dzisiaj jest Blue Monday - najbardziej depresyjny dzień w roku.
Smutnego dnia i do usłyszenia!

7 comments:

  1. coś chyba jest na rzeczy z tym najsmutniejszym dniem w roku ;P
    nie wiem, czy to z tego powodu czy z okazji jutrzejszego egzaminu, który mnie czeka i do nauki rzeczy na który zebrać się nie umiem, ale doła to mam od rana potężnego :>

    a Twój zestaw, to ja łykam w stu procentach - bo to mój styl jest ;)

    ReplyDelete
  2. Stylizacja jak zwykle bardzo oryginalna i ciekawa, a w dodatku "kolaboracja" z Miro (którego bardzo lubię, pierwszy obraz wisi u mnie w domu) - świetny post!

    ReplyDelete
  3. a gdzie monthly obbsesion wersja grudniowa? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. troszke sie spoznia, ale za chwilke bedzie ;-)

      Delete