12 April 2016

hello, it's me


this is me eating a salted pretzel in central park. / oto ja jedząca solonego precla na kamieniu w central parku.

guess what happened
I'm back!1!!1
Exactly one year ago, when I menaced that I WON'T EVER COME BACK HERE the deathly hush fell over this site. Just kidding, I'm back!
I've missed my baby blog recently and I'm finally able to admit that I just like to have my own space in the web.
I'm probably still be posting every 2 months, but whatever. 

Say hi if you have recently visited here :--))
x

/

Zgadnijcie co się stało
Wróciłam!!!11! 
Dokładnie rok temu zapadła tu grobowa cisza, odgrażałam się, że JUŻ TU NIE WRÓCĘ i w ogóle, ale ostatnio zatęskniłam.
Wpisy i tak będą pojawiać się raz na dwa miesiące, ale wszystko jedno. Będę tu czasem wpadać.

Więc co Wy na to? Powiedzcie cześć, jeśli zdarzyło Wam się tu ostatnio zajrzeć :--))

5 comments:

  1. Cześć! Nawet kilka dni temu ;) Robiłam porządek na bloglovin' i usuwałam nieaktywne blogi, ale Twój bardzo lubiłam i został. Ale w sumie nawet jakby miały być posty raz na jakiś czas, to i tak lepiej niż wcale i bardzo się będę cieszyć.

    ReplyDelete
  2. Cześć, fajnie, że wracasz! Lubiłam tu zaglądać.

    ReplyDelete
  3. Czeeeeeść! Ale super :D

    ReplyDelete
  4. Nie wierzę! Cudownie, że wróciłaś

    ReplyDelete
  5. Cześć :) Jak się podobało w Stanach?

    ReplyDelete